Pribojski FAP će, paralelno, pored pregovora sa kineskom automobilskom kompanijom "Dong Feng", ući i u pregovore sa još jednim potencijalnim partnerom. Za FAP zainteresovan je i jedan evropski proizvođač kamiona i već su se obratili nadležnom ministarstvu, sa predlogom da pregovori počnu. Saradnja sa Kinezima teče po planu i krajem godine očekuje se montaža prvog kamiona "Dong Fenga" u Priboju, ali će FAP sada nastaviti i sa svojim dosadašnjim programom proizvodnje kamiona i autobusa. Plan prozvodnje je 50 vozila mesečno, jer prodaju pomaže vladin program subvencionisanih kredita sa 20 odsto i dodatnih 10 odsto, ako se primeni princip "staro za novo". FAP po želji pravi i autobuse na prirodni CNG gas (metan). Novinu u proizvodnom programu predstvlja kamion za Vojsku Srbije i već je urađeno pet prototipova sa dve pogonske osovine, a kasnije će biti uvršćenii u proizvodnju i oni sa tri i četiri osovine.
Pribojski FAP će, paralelno, pored pregovora sa kineskom automobilskom kompanijom "Dong Feng", ući i u pregovore sa još jednim potencijalnim partnerom.
Generalni direktor te frime Mirko Stojović kaže da je za FAP zainteresovan i jedan evropski proizvođač kamiona i naveo da su se već obratili nadležnom ministarstvu, sa predlogom da pregovori počnu.
On je rekao da saradnja sa Kinezima teče po planu i krajem godine očekuje se montaža prvog kamiona "Dong Fenga" u Priboju, ali će FAP sada nastaviti i sa svojim dosadašnjim programom proizvodnje kamiona i autobusa.
Direktor je najavio da je plan prozvodnje 50 vozila mesečno, jer prodaju pomaže vladin program subvencionisanih kredita sa 20 odsto i dodatnih 10 odsto, ako se primeni princip "staro za novo".
Stojović je rekao da FAP po želji pravi i autobuse na prirodni CNG gas (metan). Novinu u proizvodnom programu predstvlja kamion za Vojsku Srbije i već je urađeno pet prototipova sa dve pogonske osovine, a kasnije će biti uvršćenii u proizvodnju i oni sa tri i četiri osovine.